viernes, 8 de mayo de 2020

Hola chicos, ¿cómo os encontráis hoy? Me alegraría mucho si todos estáis bien, y cargados de energía y ánimo. Ya llega el fin de semana, ahora que podéis salir, aprovechad para: correr, jugar, montar en bici,... Os dejo trabajo de lingua, no os agobiéis; como os he dicho en otras ocasiones, cada uno que trabaje a su ritmo y si un día no se puede terminar el trabajo no pasa nada, ya lo terminaréis en otro momento.


TERCEIRO
Lembrade poñer a data e ler primeiro os enunciados para comprender o que nos pide.
 
1. Unimos os dous nomes que teñen os seguintes animais:
(Podemos usar o dicionario, lembrade que se na casa non temos dicionario usaremos o dicionario en liña da real academia galega).

cordeiro          reirrei
xoaniña           año
vagalume         golfiño
tartaruga        lucecú
delfín              porco bravo
xabaril            sapoconcho


2. Completamos coas seguintes palabras e forma palabras compostas:
abre – avións – para – botas – día - pasado
parasol                   
medio____            
limpa____
porta____             
____latas            
____mañá
 

3. Completamos as seguintes palabras coas sílabas ga, go, gue, gui, güe ou güi:
au___ 
pin___ n
 ____tarra 
 lin____ta
pira___sta 
lon____ 
espa___tes 
man___ira


4. Subliña os numerais e escríbeos con letra, clasificándoos en ordinais e cardinais: 
 
Esa casa que hai no outeiro debe de ter 200 ou 300 anos. Disque alí habitan 6 bruxas que son irmás. Algunhas veces escóitase o son dunha harmónica, que toca a bruxa máis nova, de 125 anos. Cando os veciños oíron aquel son por 1.ª vez, non puideron durmir; aguantaron ata a 5.ª noite, e marcharon da vila horrorizados. Fixeron ben, porque as bruxas decidiran celebrar unha festa o 2.º sábado de cada mes, e o peor era cando a algunha delas lle daba por tocar a batería.

Cardinais                 Ordinais



CUARTO

1º Visualizamos o vídeo de familia de palabras.
2º Copiamos o cuadro de posesivos da páxina 168. 
3º Lemos detidamente os enunciados e facemos os exercicios.
Lembrade poñer a data 




1. Clasificamos estas palabras en tres familias:
baixamar – luada – solario – solar – mar - sol – augamar – marisco – luar - lunático- mariñeiro -lúa -aluar – parasol - solleiro

1ª     Sol            __2ª                  3ª____


2. Cambiamos os números polos seus nomes e escribe:
a) Os xas3 fixeron varios xer6 para Fon7.
Os xastres_______________

b) A min, gústame m8 máis o 12 que o salgado.

c) Vi100te venceu a timi10 comprando 1ha 100tola.

3. Coa axuda do dicionario, escribimos as familias destas palabras:
xogar:
árbore:
terra:

4. Escribimos o número ordinal que corresponde aos seguintes cardinais:
un___________ sete_________
seis__________ tres_________
dous_________ oito_________

5. Subliñamos os posesivos e indicamos se fan referencia a un posuidor ou a varios:
A miña avoa ten sesenta anos.
É a primeira vez que o meu can saúda coa pata.
Os nosos pais non dormen máis de seis horas.
Os vosos amigos son moi divertidos.
Ese escritor acaba de publicar a súa segunda novela.

6. Localizamos os numerais que hai no exercicio anterior e rodéaos con distintas cores: cardinais ordinais





No hay comentarios:

Publicar un comentario