viernes, 8 de mayo de 2020

Hola chicos, ¿cómo os encontráis hoy? Me alegraría mucho si todos estáis bien, y cargados de energía y ánimo. Ya llega el fin de semana, ahora que podéis salir, aprovechad para: correr, jugar, montar en bici,... Os dejo trabajo de lingua, no os agobiéis; como os he dicho en otras ocasiones, cada uno que trabaje a su ritmo y si un día no se puede terminar el trabajo no pasa nada, ya lo terminaréis en otro momento.


TERCEIRO
Lembrade poñer a data e ler primeiro os enunciados para comprender o que nos pide.
 
1. Unimos os dous nomes que teñen os seguintes animais:
(Podemos usar o dicionario, lembrade que se na casa non temos dicionario usaremos o dicionario en liña da real academia galega).

cordeiro          reirrei
xoaniña           año
vagalume         golfiño
tartaruga        lucecú
delfín              porco bravo
xabaril            sapoconcho


2. Completamos coas seguintes palabras e forma palabras compostas:
abre – avións – para – botas – día - pasado
parasol                   
medio____            
limpa____
porta____             
____latas            
____mañá
 

3. Completamos as seguintes palabras coas sílabas ga, go, gue, gui, güe ou güi:
au___ 
pin___ n
 ____tarra 
 lin____ta
pira___sta 
lon____ 
espa___tes 
man___ira


4. Subliña os numerais e escríbeos con letra, clasificándoos en ordinais e cardinais: 
 
Esa casa que hai no outeiro debe de ter 200 ou 300 anos. Disque alí habitan 6 bruxas que son irmás. Algunhas veces escóitase o son dunha harmónica, que toca a bruxa máis nova, de 125 anos. Cando os veciños oíron aquel son por 1.ª vez, non puideron durmir; aguantaron ata a 5.ª noite, e marcharon da vila horrorizados. Fixeron ben, porque as bruxas decidiran celebrar unha festa o 2.º sábado de cada mes, e o peor era cando a algunha delas lle daba por tocar a batería.

Cardinais                 Ordinais



CUARTO

1º Visualizamos o vídeo de familia de palabras.
2º Copiamos o cuadro de posesivos da páxina 168. 
3º Lemos detidamente os enunciados e facemos os exercicios.
Lembrade poñer a data 




1. Clasificamos estas palabras en tres familias:
baixamar – luada – solario – solar – mar - sol – augamar – marisco – luar - lunático- mariñeiro -lúa -aluar – parasol - solleiro

1ª     Sol            __2ª                  3ª____


2. Cambiamos os números polos seus nomes e escribe:
a) Os xas3 fixeron varios xer6 para Fon7.
Os xastres_______________

b) A min, gústame m8 máis o 12 que o salgado.

c) Vi100te venceu a timi10 comprando 1ha 100tola.

3. Coa axuda do dicionario, escribimos as familias destas palabras:
xogar:
árbore:
terra:

4. Escribimos o número ordinal que corresponde aos seguintes cardinais:
un___________ sete_________
seis__________ tres_________
dous_________ oito_________

5. Subliñamos os posesivos e indicamos se fan referencia a un posuidor ou a varios:
A miña avoa ten sesenta anos.
É a primeira vez que o meu can saúda coa pata.
Os nosos pais non dormen máis de seis horas.
Os vosos amigos son moi divertidos.
Ese escritor acaba de publicar a súa segunda novela.

6. Localizamos os numerais que hai no exercicio anterior e rodéaos con distintas cores: cardinais ordinais





jueves, 7 de mayo de 2020

LENGUA CASTELLANA 07/05/2020

Hola chicos, ¿qué tal estáis? Espero que bien, y sobre todo animados y con energía para afrontar estos días.  El trabajo que vamos a realizar hoy es repaso de lengua castellana, continuamos con los sustantivos que empezamos la semana pasada. Os dejo dos fichas, ya sabéis que cada uno se organiza según sus posibilidades y su ritmo de trabajo.¡Ánimo!😘

TERCERO

Visualizamos el vídeo.
Leemos la teoría que hay en la primera ficha.
Leemos detenidamente el enunciado de los ejercicios.
Hacemos los ejercicios en la libreta de lengua castellana.


No nos olvidamos de poner la fecha.





CUARTO

Visualizamos el vídeo.
Leemos la teoría que hay en la primera ficha.
Leemos detenidamente el enunciado de los ejercicios.
Hacemos los ejercicios en la libreta de lengua castellana.
 

No nos olvidamos de poner la fecha.









INGLÉS


miércoles, 6 de mayo de 2020

MATEMÁTICAS 3º - 4º 06/05/2020


Hola chicos, ¿cómo habéis empezado este día? Espero que cargados de energía y con mucho ánimo.
Hoy os dejo trabajo de matemáticas:
Repasamos el Doble, la Mitad  y el Triple (3º)
Repasamos Fracciones (4º) 

TERCERO

Primero visualizamos los vídeos.
Acontinuación, leemos la teoría que hay al principio de las fichas; así recordamos el doble, el triple y la mitad.
Terminamos haciendo los ejercicos. En el ejercicio número 2 de la segunda ficha, no es necesario hacer el dibujo del laberinto, podéis escribir solo los números (dobles) del camino elegido por la hormiga.


 










CUARTO
Primero visualizamos los vídeos.
Después recordamos las fracciones leyendo la teoría de la primera ficha.
A continuación, hacemos los ejercicios. Tenemos 5 ejercicios cortos y 2 problemas. 
Recordamos que en las fracciones nos ayuda mucho hacer el dibujo.









martes, 5 de mayo de 2020

COMPRENSIÓN LECTORA 3º - 4º MARTES 05/05/2020

Hola chicos, ¿cómo estáis? Deseo que todos bien. Hoy vamos a   hacer una comprensión lectora.

TERCERO - CUARTO

Leemos varias veces la lectura. Por lo menos, una  vez lectura silenciosa y otra en voz alta. Es un texto breve, leemos detenidamente para comprenderlo.
Copiamos y respondemos las preguntas en la libreta.
Dibujamos a Castañuela y su nido.
40 Ejercicios de comprensión lectora para primaria y primer grado ...

lunes, 4 de mayo de 2020

LINGUA 3º - 4º OS NUMERAIS 4/05/2020

Ola rapaces: que tal estades? Espero que todos ben.😘 
Hoxe empezamos unha nova semana e imos seguir traballando lingua galega. Imos repasar os numerias. Os numerais son sinxelos, só temos que lembrar o que xa vimos en matemáticas.

TERCEIRO - CUARTO

PRIMEIRO VISUALIZAMOS O VÍDEO.
DESPOIS, LEMOS DETIDAMENTE O QUE TEMOS ESCRITO EN COR ROSA. 
A CONTINUACIÓN, POÑEMOS A DATA NO CADERNO.
COMEZAMOS A FACER OS EXERCICIOS.



Os numerais expresan número. 
Poden ser: 
Cardinais, que indican unha cantidade: dúas páxinas, catro días. 
Ordinais, que indican a orde na que aparece un elemento: primeira hora, quinta planta.


1. Imos pensar en numerias e escribilos, hai que engadir polo menos catro. Comezo eu:

terceiro, cinco, ... 

2. Lemos o texto, fixándonos nas palabras subliñadas.

    O corvo buscaba compañeira, pero recibiu ata tres cabazas. Falou, en primeiro lugar, coa tartaruga; fixo un segundo intento coa serpe; a terceira ocasión perdeuna coa curuxa… Ata que, por fin, atopou a Lúa. Gustáronse o un ao outro e para sempre viviron como dous namorados.

3. Clasificamos os numerais do texto de arriba en cardinais e ordinais. Engadimos dous máis a cada grupo.

CARDINAIS:
ORDINAIS:

4.  Completamos estas oracións cun numeral adecuado: 

– Estudo … curso de Primaria. 
– A Terra tarda ... días en dar a volta ao Sol. 
– Entre as mans e os pés, en total son ... dedos e dedas.
– Non te desanimes, que á … vai a vencida. 
– Só faltan ... meses para as vacacións de verán! 

 FIXÁMONOS partir de vinte, os cardinais están formados por dúas palabras unidas por e; daquela, escríbense separados: vinte e un (21) , trinta e catro (34)…

Copiamos no caderno os seguintes ordinais.
20º. Vixésimo
30º. Trixésimo
40º. Cuadraxésimo
50º. Quincuaxésimo
60º. Sesaxésimo
70º. Septuaxésimo
80º. Octoxésimo
90º. Nonaxésimo

5. Escribimos os numerais que corresponden ás seguintes cifras: 
10.º                 24 
52                   5.º 
16                   34

6. Completamos e clasificamos en cardinais e ordinais:
un – primeiro 
seis – ______
______ – oitavo 
nove – ______
tres – ______
 ______ – décimo sexto

7. Escribimos todo con letra e resolvemos:
a) O meu piso está 6 plantas por encima do 1.º; é dicir, vivo no _____
b) O corvo falou coa Lúa ás 12 da noite. Coa curuxa, falara 4 horas antes. Daquela, o corvo e a curuxa estiveron de cháchara ás_____ da tarde. 




FUNCIÓN DE RELACIÓN 3º - FUNCIÓN DE NUTRICIÓN 4º LUNS 04/05/2020

Imos seguir traballando cos  aparatos do noso corpo e as funcións do noso corpo.

TERCEIRO

Visualizamos os vídeos da función de relación (1º e 2º ) e o aparato locomotor (3º).
- Os vídeos 5º e 6º son complementarios, neles  podedes ver algunha información ampliada de ósos e músculos.
- O cuarto vídeo é unha divertida canción dos ósos do noso corpo.
Lemos dúas veces a páxina 50 do noso libro. 
Escribimos no caderno "ASÍ FUNCIONA O NOSO CORPO".
4º Facemos o debuxo do neno que está á dereita da páxina "O Aparato Locomotor". Na parte esquerda do debuxo temos os ósos máis importantes do corpo, e na parte dereita algúns dos nosos músculos.
Antes de facer o debuxo, fixámonos ben nos ósos e músculos. Podemos xogar cun familiar a atopar os ósos e músculos. Por exemplo, un di FÉMUR e a outra persoa debe tocar o seu fémur ou o do familiar.
Agora xa podemos facer o noso debuxo!!!!


ASÍ FUNCIONA O NOSO CORPO


CUARTO

SAÚDE E HIXIENE DA FUNCIÓN DE NUTRICIÓN 


Visualizamos os vídeos da función de nutrición.
Lemos dúas veces as páxinas 56 e 57.
Nun folio, facemos un mural con CONSELLOS para manter a Saúde e Hixiene de cada un dos  Aparatos que interveñen na Función de Nutrición.

 








LUNES 04/05/2020

Hola familias: 
¿Cómo estáis? Espero que todos bien, parece que ya queda menos para ver un poco de luz al final de este túnel. 
Hoy comenzamos una nueva semana y la dinámica de trabajo de los niños será como hasta ahora. Ya sabéis que cada uno debe ir a su ritmo. Si es demasiado trabajo, el día que no puedan, se encuentren cansados, no estén animados,... no pasa nada; ese día, harán algo que les motive  más, como puede ser: una manualidad, lectura de libros o revistas que les gusten, juegos de memoria,... lo importante es que tengan una rutina de trabajo y no pierdan el hábito.
Cuidaros mucho. Un saludo, Sabrina