viernes, 3 de abril de 2020

LINGUA CONTO 3º-4º 03/04/2020

Ola:
Que tal estades? espero que ben. Hoxe temos una tarefa por diante un pouco especial. Covertirémonos en grandes autores e ilustradores, imos inventar un conto moi especial. A continuación, temos os  pasos a seguir:

  Preguntamos a nosa familia un persoaxe de conto (cincenta, carrapuchina, ananos, pinocho,...) e algúns espacios onde se desenvolven eses contos (castelos, casa de palla, bosque,...). Preguntamos a irmáns, avós, mamás, curmáns, avoas...

2º  Agora nun papel ou na nosa libreta empezamos a  escribir o noso conto. Podemos engadir persoaxes  fantásticos, inventados por nós.  Mezclando os persoaxes de contos teremos un conto moi especial, ningún será igual.

Unha vez  escrito o conto collemos varios folios e xa empezamos escribir o noso libro.

Doblamos os folios pola metade, lembrade que a primeira páxina é a portada (aquí escribiremos o título, o voso nome xa que sodes os autores e ilustradores, podedes facer algún debuxo. O máis importante é que sexa moi bonita, para que moita xente se anime a ler o voso conto). Abrimos o libro e comezamos  a pasar a limpo o conto que fixemos antes. Non ten porque ser todo seguido, xa sabedes que pode haber páxinas con debuxos.

Moito ánimo, a ver que ben o facedes.

Á VOLTA TEREMOS 7 LIBROS NOVOSMOI MOI DIVERTIDOS NA NOSA BIBLIOTECA







VIERNES 03/04/2020

Hola:
Como ya todos sabemos, hoy tocaría despedirnos por unos días para disfrutar de las vacaciones de Semana Santa. Desde hoy hasta el lunes 13/04/2020, haré un parón en el blog; los niños deben leer diariamente y como les he dicho otras veces pueden leer: cuentos, revistas, cómics... siempre algo que les guste, así no perderán interés por la lectura.
Hoy tendrán que inventar un cuento e ilustrarlo.
Un saludo, Sabrina.

jueves, 2 de abril de 2020

ADIVINANZAS 3º 4º 02/04/2020

ADIVINANZAS

IBA UNA VACA DE LADO,
LUEGO RESULTÓ SER PESCADO.

¿QUÉ ES, QUÉ ES,
DEL TAMAÑO DE UNA NUEZ,
QUE SUBE LA CUESTA 
Y NO TIENE PIES?

DE CELDA EN CELDA VOY
PERO PRESA NO ESTOY.

ES UN ANIMAL VERTEBRADO
DEL HOMBRE EL MEJOR AMIGO
A VECES ES CAZADOR
Y OTRAS VECES LAZARILLO.

PROBLEMAS 3º - 4º 02/04/2020

Hola chicos:
Hoy vamos a realizar unos problemas que nosotros inventaremos.
1º Lo pensamos.
2º Escribimos el enunciado en el cuaderno
3º  Ya podremos solucionarlo.

TERCERO
Hay que inventar dos problemas. Uno lo resolveréis con la suma y en el otro con la resta.

CUARTO
Vamos a inventar dos problemas. El primero lo resolvemos con la multiplicación y el segundo con una división.

No olvidéis poner DATOS, OPERACIÓN Y SOLUCIÓN.

XOVES 02/04/2020

Hola familias:
¿Qué tal están? Espero y deseo que todo vaya bien.
Hoy los niños tendrán trabajo de matemáticas y unas adivinanzas.
Ya saben que cada uno va a su ritmo y lo van haciendo según sus posibilidades. Como ya he dicho en otros ocasiones, las entradas del blog no las borraré y tendrán todo  el trabajo colgado. Lo pongo por días, pero cada uno lo organiza como más se adapte a su ritmo de trabajo.
Un abrazo, Sabrina.

miércoles, 1 de abril de 2020

REFRÁNS 3º - 4º

REFRÁNS

Chicos, hoxe imos ir á procura de refráns sobre o mes de abril.

Tradición oral (falando cos avós, veciños, amigos,...☏📞) ou escrita (nos libros, tablets, ordenadores,..)

Á volta faremos un pequeno refraneiro, así que ánimo nesa procura.

Déixovos dous refráns.

O SOL DA NA CAMA EN ABRIL
 E DEIXA O LABREGO DE DURMIR.

ENTRE MARZO E ABRIL 
SAE O CUCO DO CUBIL,
QUE COA NEVE NON QUERE VIR.



NATURAIS 3º - 4º 01/04/2020

 TERCEIRO - CUARTO

Hoxe imos continuar aprendendo os distintos aparatos do noso corpo. Os días anteriores vimos e debuxamos: o aparato dixestivo, o aparato respiratorio e o aparato circulatorio; hoxe toca o aparato excretor.

Primeiro imos visualizar os vídeos sobre o aparato excretor.







No caderno de traballo facemos o debuxo do aparato excretor da páxina 49 (3º) e os debuxos da páxina 54 e 55 (4º).

MIÉRCOLES 01/04/2020

Hola familias:
Para el día de hoy, les dejo trabajo a los niños de naturales y búsqueda de refranes del mes de abril.
Ya saben que pueden ir haciendo trabajo del blog, o las fichas que han llevado.
Mucho ánimo a todos.
Un saludo

DIVISIONES 3º DECIMALES 4º PLÁSTICA 31/03/2020

TERCERO

REPASAMOS LA DIVISIÓN EXACTA 

UNA  DIVISIÓN ES EXACTA CUANDO SU RESTO ES CERO

1. Coloca y resuelve estas diviones en tu cuaderno.

35 : 5             32 : 8          56: 7

45 : 9             16 : 4          42: 6


2. Sin hacer la división, ¿cuál de estos números da resto 0 al dividirlo entre 2?

A. 15     B. 27      C.34      D.45


3. ¿Cuáles de estas divisiones son exactas?

21 : 3      10: 4      20 : 4

18 : 5      30 : 6     72 : 9


4.  Cuatro amigos se reparten 36 cromos. ¿Cuántos le corresponden a cada uno? ¿Sobra alguno?


5. La veterinaria del pueblo recorre 16 kilómetros para ir a una granja y volver a su consuta. ¿A qué distancia está la granja?


CUARTO

REPASAMOS LA SUMA Y RESTA DE DECIMALES

Primero visualizamos el vídeo de decimales.




RECORDAMOS 

5,23 ( 5 parte entera y 23 parte decimal)

Los números decimales se pueden leer de 2 formas:
cinco coma veintitrés o cinco unidades y veintitrés centésimas

1.  Rodea de color azul la parte entera de los siguientes números y con rojo la  parte decimal.

7,45     9,1

12,3     6,07

4,9       20,6


2. Escribe como se descompone y se lee cada número.

3,15---- 3 U + 1d + 5c
Se lee -- Tres coma quice
              Tres unidades y quince centésimas

4,09

12,3

9,5

23,18


3. Escribe con cifras.

Dos coma diecinueve
Trece coma cero cinco
Nueve coma dos
Cinco unidades y doce centésimas
Dieciocho unidades y una décima


4. Coloca los números y calcula.

18,03 + 2,19

4,25 + 3,8

13,8 + 5,4 + 1,03

24,6 - 12,05

30,18 - 12,14

martes, 31 de marzo de 2020

MARTES 31/03/2020

Hola familias:
Seguimos con nuestro trabajo diario. Hoy los niños pueden hacer un repaso de la división (3º) y de números decimales (4º). 
A continuación, en un foleo harán un dibujo con ANIMALES que vemos aparecer en primavera (insectos y otros bichitos que podemos ver en el campo). 
Un saludo y un abrazo, Sabrina.

lunes, 30 de marzo de 2020

MÚSICA 30/03/2020

La profe Gemma os  manda una  canción para que practiquéis con la flauta.

COMPRENSIÓN LECTORA 30/03/2020

Lemos o texto con moita atención. Primeiro facemos unha lectura rápida; despois, volvemos lelo amodiño, fixándonos ben en todos os detalles, para poder responder as preguntas sen miralo.



O Gran Prix de Carrilanas de Esteiro volve congregar milleiros de persoas

Un ano máis a localidade de Esteiro, en Muros, volveu congregar milleiros de persoas  que se achegaron a este municipio coruñés para presenciar o Gran Prix de Carrilanas, festa declarada de interese turístico galego.  

Nesta imaxinativa proba participaron un total de 77 carrilanas, uns peculiares vehículos consistentes en plataformas de madeira montadas sobre caixas de bólas a modo de rodas.  

Un ano máis cada equipo  puxo a proba a súa creatividade e dotes innovadores no aspecto mecánico para deseñar e construír as carrilanas, coas que competiron nas distintas categorías para alcanzar o premio.  

Do total de vehículos participantes este ano, 20 tomaron parte na proba de carrilanas rápidas, 11 na carreira protagonizada polos nenos e o resto na proba de carrilanas lentas.  

O circuíto do Maio, por onde circulan estes vehículos, ten unha lonxitude de tres quilómetros en pendente.  

Do mesmo xeito que en edicións anteriores, este ano participaron carrilanas de diversa procedencia, moitas da comarca de Muros e outras das zonas de Santiago, Arousa e incluso de Ferrolterra.  

O programa de actividades do vixésimo sexto Gran Premio Carrilanas, ademais das carreiras, completouno a exposición destes curiosos vehículos na Alameda de Esteiro e a tradicional verbena. 


 Copiamos as preguntas no caderno.


 1. En que localidade ten lugar o Gran Prix de Carrilanas?

• En que concello se atopa esa localidade? Elixe:

❏ En Noia. ❏ En Santiago. ❏ En Muros. ❏ En Ferrol.

2. Con esta, cantas veces se ten celebrado a competición?
Marca a resposta correcta:
 ❏ 11      ❏ 77      ❏ Esta é a primeira.    ❏ 6

3. Como é unha carrilana? Debúxaa tal como a imaxines.


Di cales destas características asociarías coas carrilanas:
❏ creatividade ❏ alta tecnoloxía ❏ fabricación caseira ❏ contaminación

4. Cantos quilómetros percorren os participantes?

5. Cales son as categorías en que se dividen as probas? Colorea a opción correctan (A-B ou C)

           A                                                    B                                           C
carrilanas rápidas                  carrilanas da comarca de Muros           infantil
carrilanas para nenos                   carrilanas de fóra                          xuvenil
carrilanas lentas                                                                               adultos

 6. Gustaríache participar? Por qué?


                        

LUNES 30/03/2020

Buenos días familias:
Empezamos una nueva semana, parece que fría y lluviosa.
Dejo trabajo a los niños del área de música y   una comprensión lectora.
Deseo y espero estén todos bien.
Un saludo y un abrazo.